lillafridolf

Direktlänk till inlägg 9 november 2011

Den stora kärleken

Av Pernilla - 9 november 2011 23:15

  

 


Här är Fridolf och hans absolut bästa vän, kärleken i hans liv - Tova.

Tova är en liten tjej på 2 år som är blandras mellan dvärgpudel och papillon.

Dom har varit som ler och långhalm sen den första dagen dom träffades.

**

Igår flyttade tyvärr Tova, efter att ha bott i dörren mitt emot bara. Det kommer bli tråkigt och tomt utan henne.

Det verkar nästan som om Fridolf förstår att något inte är som det ska. VArje gång vi ska gå in efter

att vi varit ute, drar han och vill fram till Tovas dörr.

Där står han sedan och "gråter. Man får nästan en klump i halsen. Man tycker så synd om honom.

Min lilla fluffrumpa <3

Men dom har ju faktiskt inte flyttat till andra sidan jorden, uten bor kvar i samma stad.

Men det blir ju konstigt i alla fall, att inte få ses och pussas & busa varje dag.

**

 

*Galna busfrön*





















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 7 december 2011 21:40


         Ja så då har den anlänt då: SNÖN! Man vet inte om man ska skratta eller gråta faktiskt :P Jag avskyr snön,men jag måste faktiskt erkänna att det var ganska mysigt när viv ar ute med Fridolf i förrgår kväll och det dalade ner stora ...

Av Pernilla - 29 november 2011 23:24


  Ikväll har jag tittat på Desperate Housewifes som vanlig,ÄLSKAR den serien. Synd att det är absolut sista säsongen nu :/ Har också setat här vid datorn och pillrat med lite kort som vanligt. Det är skoj! Men nu börjar det bli dags för ...

Av Pernilla - 27 november 2011 17:06


Jaha nu var det några dagar sen man skrev här, menman lever ju inte ett speciellt händelserikt och glamoröst liv kanske :P Helgen snart över och veckorna knallar på, mindre än  månad kvar tills jul. Och min "lilla" tjej fyller 16! Det är i...

Av Pernilla - 21 november 2011 07:21

Godmorgon!   Så var det en ny vecka igen, vad tiden går fort!! Helgen har varit lugn, det vart ingen bio och Twilight :/ Men det SKA bli i helgen! Den ska vara hur bra som helst om man ska tro allt man läser :P ~o~ I fredags träffade jag ...

Av Pernilla - 17 november 2011 07:01

    Twilight - Breaking Dawn Part 1   ~o~       Ja igår hade den premiär Twilight Breaking Dawn    Hoppas på att Amanda & jag kan gå och se den i helgen någon gång! ~o~ På fredag har även VAMPIRE DIARIES säsongspremiär, Wooohoo...

Translate my blog

Presentation

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Hej du! Kommer du att komma tillbaka till min blogg fler gånger? ;)
 Absolut
 Kanske
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards