lillafridolf

Direktlänk till inlägg 10 november 2011

morr

Av Pernilla - 10 november 2011 16:58

 *morr*

Jag får inte kommentarer att visas i menyn till vänster!!!
Det ska väl gå?!?! 

 
 
Essie

Essie

12 november 2011 20:11

Klart det ska ! ;) Tryck bara på >inställningar och sedan > menyavdelningar =) Där kan du skapa nya eller redigera dina meny avdelningar ;) Såå söt vovve !

http://plutteluttan.bloggplatsen.se

Pernilla

15 november 2011 23:02

Jo jag fick det att funka nu, jag som glömt att bocka i och godkänna kommentarena :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 7 december 2011 21:40


         Ja så då har den anlänt då: SNÖN! Man vet inte om man ska skratta eller gråta faktiskt :P Jag avskyr snön,men jag måste faktiskt erkänna att det var ganska mysigt när viv ar ute med Fridolf i förrgår kväll och det dalade ner stora ...

Av Pernilla - 29 november 2011 23:24


  Ikväll har jag tittat på Desperate Housewifes som vanlig,ÄLSKAR den serien. Synd att det är absolut sista säsongen nu :/ Har också setat här vid datorn och pillrat med lite kort som vanligt. Det är skoj! Men nu börjar det bli dags för ...

Av Pernilla - 27 november 2011 17:06


Jaha nu var det några dagar sen man skrev här, menman lever ju inte ett speciellt händelserikt och glamoröst liv kanske :P Helgen snart över och veckorna knallar på, mindre än  månad kvar tills jul. Och min "lilla" tjej fyller 16! Det är i...

Av Pernilla - 21 november 2011 07:21

Godmorgon!   Så var det en ny vecka igen, vad tiden går fort!! Helgen har varit lugn, det vart ingen bio och Twilight :/ Men det SKA bli i helgen! Den ska vara hur bra som helst om man ska tro allt man läser :P ~o~ I fredags träffade jag ...

Av Pernilla - 17 november 2011 07:01

    Twilight - Breaking Dawn Part 1   ~o~       Ja igår hade den premiär Twilight Breaking Dawn    Hoppas på att Amanda & jag kan gå och se den i helgen någon gång! ~o~ På fredag har även VAMPIRE DIARIES säsongspremiär, Wooohoo...

Translate my blog

Presentation

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Hej du! Kommer du att komma tillbaka till min blogg fler gånger? ;)
 Absolut
 Kanske
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards