lillafridolf

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Pernilla - 27 november 2011 17:06

Jaha nu var det några dagar sen man skrev här, menman lever ju inte ett speciellt

händelserikt och glamoröst liv kanske :P

Helgen snart över och veckorna knallar på, mindre än  månad kvar tills jul.

Och min "lilla" tjej fyller 16!

Det är inte klokt vad tiden går fort, LÄSKIGT!!

~o~

Helgen har varit lugn, igår var jag och Amanda på bio och såg

TWILIGHT BREAKING DAWN

   

Den var så bra, när den var slut ville man bara sitta kvar och hoppas att det skulle komma mera ;)

Men man får väl bara bita ihop och vänta tills nästa och sista delen kommer.

Har fått en "ny" dator i helgen också, en som faktiskt inte behöver vevas igång haha!

Idag blåser det som sjutton och duggregnar av och till.

Konstigt vinterväder måste jag säga.

Fridolf och jag tog oss en promenad nu på eftermiddagen alla fall, det var ganska skönt att få

komma ut och röra på sig, man nästan flög fram i blåsten hihi!

~o~

Nu blir det tilla tt gå och handla, man börjar bli hungrig nu.

Sen får vi se vad det blir ikväll, någon film kanske eller spela :)


 


Tidigare månad - Senare månad

Translate my blog

Presentation

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Hej du! Kommer du att komma tillbaka till min blogg fler gånger? ;)
 Absolut
 Kanske
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards