lillafridolf

Alla inlägg under december 2011

Av Pernilla - 7 december 2011 21:40


  

 


Ja så då har den anlänt då: SNÖN! Man vet inte om man ska skratta eller gråta faktiskt :P

Jag avskyr snön,men jag måste faktiskt erkänna att det var ganska mysigt när viv ar ute med Fridolf i förrgår kväll och det dalade ner stora vita flingor :) Så den kan få vara kvar tills juldagen sen försvinna haha! Men Fridolf har ju fått chansen att använda sin nya vinterjacka som vi köpte åt honom på VIP kväller i djuraffären, fast han gillar den inte speciellt mucket haha. Men han vänjer sig nog....sötnöten <3


Fast idag har det faktiskt vart lite snöblandat skit som kommit ner så nu kommer väl det att frysa på så det blir omöjligt att ta sig framåt utan att ramla och slå halvt ihjäl sig.....


Idag är Fridolf och jag hemma själva, de andra i familjen är i Stockholm på hockey. Djurgården vann tydligen, tur var väl det. Eftersom det är laget som dom håller på !


Nu ska jag se ifall jag kan fixa iordning en lite mer vinteraktig header.

Tidigare månad - Senare månad

Translate my blog

Presentation

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Hej du! Kommer du att komma tillbaka till min blogg fler gånger? ;)
 Absolut
 Kanske
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards